cinta.....

Tuhan mmberikan kita 2 kaki untuk berjalan..2 tgn untuk mmgang..2 tlinga untuk mndgr dan 2 mata untuk melihat..ttp mngapa Tuhan hnya mmberikan sekeping hati pd kita?? krn Tuhan tlh mmberikan sekeping lagi kpd sseorg untuk kita mncarinya..itulah CINTA ^_^
Jika titisan hujan membasahi jendela mu, itu tanda airmataku menitis merinduimu.
Jika ada darah yang menitis dari jarimu, itu tanda sesuatu yang buruk terjadi pada diriku.
Jika kau dapat melihat aku di dalam tidurmu, aku ingin mengucapkan selamat malam padamu.
Jika kau terdengar sayup2 ayat suci al-quran di subuh hari, itu tanda aku telah pergi sebelum mu.
Jika kau menangis sewaktu melihat aku diselubungi kain putih, maafkan aku kerna tak sempat bertemu dengan mu lagi.

rindu sangat2 kat die
tah bile die nak jadi milik kte xtawu laa
salu kne sabar ann
soal ati niy payah tol nak manage
kalau laa die tawu kte sangat2 sayang kan die pai saat niy :)
dia aja kte jadi penyabar kot..

sesungguhnya cinta itu tak semestinya memilki..
harus relakan ia datang dan pergi dengan sendiri..
kerna itu kita kena jagakan hati..
untuk selalu rasa dicintai..
dan ia akan kekal abadi................mungkin disuatu hari nanti

No comments:

Post a Comment